تغییر لوگوی پرنده آبی

پرنده آبی
  • 0 نظر
  • 127 بازدید

ایلان ماسک امروز اعلام کرد که به دنبال تغییر لوگوی توییتر است. وی در توییتی نوشت: «به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد!»

تغییر لوگوی توییتر

مالک این پلتفرم رسانه اجتماعی افزود:«اگر یک لوگوی X خوب امشب پست شود، فردا آن را در سراسر جهان پخش خواهم کرد!»

ایلان ماسک

این اقدام ایلان ماسک در حالی صورت می‌گیرد که نماد پرنده آبی 17 سال لوگوی توییتر بوده است و حتی واژه توییت در انگلیسی به معنای صدای جیک جیک پرنده است!

ایلان ماسک سپس ویدیویی از حرف X منتشر کرد و بعداً در توییتر اسپیس در پاسخ به این سوال که آیا لوگوی توییتر تغییر می‌کند یا خیر، پاسخ داد: این کار باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد.

 

ایلان ماسک می‌خواهد توییتر را به سوپراپلیکیشن X تبدیل کند

تحت مدیریت پرفراز و نشیب ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در پاییز سال گذشته، این شرکت نام تجاری خود را به X Corp تغییر داده است که منعکس‌کننده چشم انداز ایلان ماسک برای ایجاد یک سوپراپلیکیشن مانند وی‌چت چینی است. چندی قبل ایلان ماسک لوگوی توییتر را به طور موقت با سگ شیبا اینو (Dogecoin) جایگزین کرد و به رشد شدید بازار میم کمک کرد. زمانی که ایلان ماسک در اوایل این ماه اعلام کرد که توییتر تعداد توییت‌های قابل مشاهده در روز را محدود می‌کند، این شرکت مورد انتقاد گسترده کاربران و متخصصان بازاریابی قرار گرفت. اعمال این محدودیت‌های روزانه بازدید به رشد تردز، اپلیکیشن رقیب کمک کرد که در عرض پنج روز پس از راه‌اندازی از 100 میلیون ثبت نام عبور کرد. با این حال چند روز قبل متا نیز اعلام کرد که ناچار به اعمال محدودیت بازدید برای کاربران تردز است.

administrator

نظر دهید